úterý 4. září 2012

První zářijový víkend - procházka k mostu

Tak, tohle je teď na cca měsíc můj výběh. Má výhodu, že je pod kopcem, v podstatě na rovince, takže mě parťačka o víkendu zase jednou vytáhla ven. V sobotu jsme se stavili ve stáji, kde mě v boxu vyčistila kožich, narepelentila, vyčistila kopyta a namasírovala mi svaly na zádech a záďi. Zatímco jsem žvýkal seno, které mi tam připravila,  a nějaké ty chlebíky, tak mě mordovala podle instrukcí paní Plaché ze středeční návštěvy. Docela to šlo. Poté jsme se vydali na procházku na louku u mostu. Musím říct, že pastvinka je tam moc dobrá. Na jeteli, vojtěšce i ostřici jsem si dost pochutnal. Přišla si mě pohladit jedna malá turistka, což je důkazem toho, že jsem pořád docela fešák, i když momentálně indisponovaný. Nožička se nějako nehojí. Ekvipalazone už nedostávám, ten se moc dlouho brát ani nesmí. Beru MSM a prý budu dostávat Gelapony Fast. To jsem zvědav, jestli mi to k něčemu bude. Ale jinak si nestěžuji. Měl jsem banány, pečívko, řepičku, jablíčka a sezamový mlsek, zbaštil jsem všechnno a ještě bych si nejradši přidal. V neděli se na mě přijel podívat i parťák a tentokrát masáž probíhala na louce. Pastvinka byla labůžo, dokonce ani nepršelo. Cestou zpět sice byla parťačka smutná, že i na mírňoučkém kopečku mi dělá došlapování na pravou zadní velké potíže, ale jakmile se šlo s kopce, hned jsem nasadil svižnější tempo. Aspoň už ve mně nekřupe, když zvedám levou zadní při čištění. Parťačka se bojí, jak to zvládneme v neděli se strouháním. Má přijet pan Langmajer. Uvidíme, jak se mi do té doby povede. Holt, nemládnu, ale to nikdo, koho znám :-)

Žádné komentáře: