neděle 9. září 2012

Nedělní procházka s Odou, focení a strouhání

V neděli 9.9. jsem po dlouhé době vyrazil na procházku se svou kámoškou Odetou. Nutno říct, že to byla příjemná změna. Zatímco její parťačka s ní bez sedla obcházela obvod louky, já si to štrádoval s jistým odstupem za nimi a prokládal to pastvinkou. Zatímco mi parťačka prováděla masáž, Odeta si odběhla k řece smočit kopýka. Trochu jsem zneklidněl, když se mi vzdálila, ale pak jsem ji zase našel a společně jsme přešli přes koleje a vrátili se do stáje. Dostal jsem banánky, co mi tradičně na neděli poslal parťaččin taťka a pak jsme vyrazili na focení v kostýmu. Parťačka se chtěla se mnou vyfotit ve svých svatebních šatech už víc než před rokem, ale tehdy pořád pršelo, takže z toho sešlo. Odetina parťačka nám to ale naštěstí včas připomněla a tak jsem zase dělal modela, aby nás mohla vyfotit. Myslím, že se to docela povedlo a má parťačka mi fotky ani moc nekazila >:o)
Na půl druhou dorazil pan Langmajer, můj pedikér. Začal mou levou zadní, abychom zatížili nejdřív tu mou nemocnou nožičku a pak jí dali pokoj. Chvíli to vypadalo, že to nepůjde, nohu jsem mu totiž po krátkém boji vytrhnul. Naštěstí tam ale byla Odetina parťačka a lehce mě na jeho radu podepřela z levého boku, takže jsem se přestal bát, že ztratím rovnováhu a přepadnu, a vydržel jsem stát tak dlouho, jak bylo potřeba. Pan Langmajer je opravdu šikovný, že to tak vymyslel. Strouhání jsme zvládli bez zlobení, jen u pravé přední jsem ho tradičně poškádlil. Domů se mi ťapkalo dobře a dokonce i mírný kopeček k výběhu jsem zvládl bez výraznějšího zpomalení. Zpucoval jsem poslední dobrůtky a rozloučil se s parťačkou. Byla to trochu akční, ale jinak dobrá neděle pro nás všechny.

Žádné komentáře: