neděle 9. září 2012

Návštěvní sobota s piknikem u mostu

Tak už jsem zase tady s nejnovějšími aktualitami. V sobotu se na mě přijela podívat babička - parťákova mamka a jako obvykle mi přivezla spoustu vynikajících ovesných kuliček. Nosila je s sebou v taštičce na krku, takže kdykoliv jsem na ně dostal chuť, stačilo naznačit. Pošmákl jsem si.
Nejdřív jsme to vzali přes stáj na louku k mostu, kde mi parťačka vysypala do trávy menší hromádku tvdého pečiva a udělali jsme si takový malý piknik.
Následovala masáž svalů podél páteře a na zádi.
Ještě trochu vypucovat.
Napatlat podpáždíčko změkčujícím gelem.
Po pastvince jsme zamířili přímo do výběhu, kde mi ještě babička s parťačkou odklidily kobližky z mého odpočívacího místa a nechaly se obrat o zbytek mlsků.
Na závěr jsem zapózoval před objektivem.

Žádné komentáře: