pondělí 31. května 2010

Poslední květnové Vandalení

V sobotu za mnou přijeli parťačka s přítelem a vytáhli mě na projížďku. Teda, jak se to vezme. Parťačka mi sedla na hřbet bez sedla s tím, že prý mě nebude co chvíli odtrhávat od pastvy, že takhle mě lépe rozhýbe. Parťák nás fotil a chvíli šel před námi v úloze vedoucího koně. To mě docela bavilo. Vzali jsme to přes pole, cestou podél trati a chvíli jsme čekali na trávníku před šraňkama. Nějaký řidič vystoupil z vozu, aby si mě vyfotil.

Když se zvedly šraňky, vydali jsme se kolem výběhů a dál přes louku u řeky. Do řeky jsem šel ochotně, namočil jsem si i bříško a chvilku hrabal nožkou ve vodě. Příjemně mě to osvěžilo. Samozřejmě jsem parťáky obral o banány, jablíčka i ovesné domácí kuličky. A něco jsme popásli.
Neděle byla bez práce. Parťačka přijela sama a vzala mě na louku u lesa. Narepelentila mě a vyčistila kopýtka a samozřejmě, nějaké to jablíčko a banán se opět našly.
Nestěžoval jsem si.
Chladnější květnové teploty mi celkem vyhovovaly, o víkendu mi bylo spíš vedro. Ještě pořád mám zbytky zimní srst.

Žádné komentáře: