neděle 23. května 2010

Květnové Vandalí aktivity

Minulý týden jsem byl s parťačkou a jejím přítelem na procházce na loukách nad Karlštejnem, asi dvě a půl hodiny i s pastvičkou. Bylo dost větrno a všichni jsme se vrátili docela uondaní.
V pondělí za mnou byl pan kopytář a strouhal mi kopýtka. Ani jsem moc nezlobil.
Ve středu jsem byl na preventivní prohlídce a dokonce mi brali krev. Paní doktorka říkala, že jsem v pořádku, na svůj věk a minulost v dobrém stavu. Sice jaterní testy vyšly malinko hůř, ale nic vážného.
Včera přijela parťačka s přítelem, vyčistili mi kožich, napatlali kopýtka, nastříkali repelentem a šli jsme na pastvinku, to bylo moc fajn.
Když jsem se vracel k výběhu, zjistil jsem, že ostatní koníci už jsou v našem největším výběhu s krásnou pastvou, parada! Zařehtal jsem na pozdrav Amálce a Lagunce, mým holkám.
Dneska jsem docela zlobil, parťačka mě nasedlala a jela se mnou jen takový malý okruh přes pole a louku kolem řeky. Neměl jsem na to moc náladu, bez Šíby to není ono. Tak jsem to docela odflákl. Do vody jsem se vrhl, až mě musela stočit ke břehu, jak se bála, že se ponoříme do řeky i se sedlem. Pít se mi nechtělo a popásat taky ne, chtěl jsem to mít rychle za sebou. Ve stáji byla ňamka a cestou do výběhu jsme se zastavili v malém výběhu na pampeliškách a pak ještě na jetelíčku pod svahem. Bylo pěkné vedro, takže po návratu do výběhu jsem vypil snad dva kýble vody. No, víkend utekl, můžu se těšit zase na středu, co parťačka přiveze za dobrůtky. Málem bych zapomněl zmínit, že děda, teda, parťaččin táťka mi poslal zase jednou banány. Pošmáknul jsem si. Tak zatím zdar. A doufám, že už konečně bude lepší počasí.

Žádné komentáře: