neděle 12. října 2008

Prohlídka a absces v kopytě

Parťák sehnal šikovnou doktorku a s parťačkou mi nechali udělat pořádnou komplexní prohlídku. Od té doby mě parťačka začala šetřit. Konečně se dozvěděla o mé artróze, starých zlomeninách a srůstech.Ten den mi kovář mi sundal podkovy a nechali mě bosého. Nic moc pocit, alespoň zpočátku.Docela jsme to tu už prolezli, jsou tu krásné lesní cesty a bezva louky. Parťáci mi dokonce sehnali sedlo, které mi konečně padlo i přes můj vysoký kohoutek. Jenže sotva ho párkrát zkusili, tak se mi udělal absces v kopytě. Pěkně to bolelo, dlouho jsem kulhal a nakonec se to provalilo korunkou. Jako na potvoru se to zanítilo. Do těla se mi šířila infekce, nebylo mi dobře. Hodně jsem polehával. Naštěstí si toho všimli správci výběhu a dali vědět parťačce. Ta to hned dala vědět parťákovi. Ten přijel, zjistil, že mám nateklou horkou nožičku a po domluvě s doktorkou ještě tutéž noc přijel znovu a píchnul mi lék a přiložil obklad. Parťačka mi pak píchala injekce a vlhčila obklad o víkendu a domluvila se s místním ošetřovatelem, aby mi dával injekce během týdne a dezinfikoval korunku. Brzy se mi udělalo lépe.

Žádné komentáře: