sobota 2. července 2011

Svatba, prohlídka, pedikůra

Zdravím, tak se zase jednou ozývám.

Od 11. června už mám dva parťáky i oficiálně. Na svatbě jsem sice nebyl a fotky ještě neviděl, ale vše proběhlo, jak mělo. Dostal jsem ochutnat pár koláčků, co parťačka upekla, ale nějak prostě nejsem na tenhle typ sladkostí, čímž jsem trochu zklamal. Zakrátko jsem si ovšem spravil chuť banánama a jablíčkama. Víkend následující po svatbě za mnou přijela paní doktorka Moravská udělat mi preventivní prohlídku. Vyšetřila mě, odebrala krev kvůli rozborům, dala mi mastičku na očíčko, podrážděné zánětem spojivek. Mám zvětšenou štítnou žlázu, tak mám naordinovány dvě polévkové lžíce soli denně. Holt nemládnu.

Po sobotním vyšetření za mnou v neděli přijel můj pedikér - pan Podhajský se svou taky už ofiko parťačkou. Ani jsem ho moc nepotrápil.

Jinak se mám docela dobře, akorát pastvinka není nějak to ono, tráva je spálená sluncem nebo moc dlouhá. Mám přerostlé někreré zuby, tak se mi hůř žvýká. Ale ve středu má přijet na mě a Odetu zubař. Netěším sem ale co nadělám, aspoň se mi bude líp baštit.

Žádné komentáře: