neděle 17. dubna 2011

Víkendová pastvinka a pedikůra

Po studeném a mokrém týdnu konečně přišel slunečný víkend. Kupodivu tentokrát nebyla žádná makačka, v sobotu i v neděli jsem se pěkně popásal. A tentokrát i s kamarádkou Odetou. Měli jsme jít v neděli na vyjížďku, ale Ody má bebí, vypadá to na absces v zadním kopýtku. To já dobře znám, není to nic příjemného, jako když si šlapete na natlakovaný puchýř hluboko pod kůží. Pěkně to bolí. Doufám, že už jí bude brzy líp. Krom popásání jsem dnes trochu pózoval před foťákem a mezitím osomroval parťačku o ovesné kuličky od babičky a banány od dědy. Později ve stáji jsem vyluxoval usušené rohlíky od sousedky a jablíčka od parťačky. Mám to pěkně zařízený. Trochu mě dnes překvapilo, že mě parťačka vytáhla z výběhu dvakrát. Podruhé už to nebylo kvůli pastvince, ale přijel se na mě podívat můj pedikér, pan Podhajský se svou drahou polovičkou. Zatímco mi strouhal přední kopýtka, masíroval jsem my pyskem záda. Trošku jsem se s ním přetahoval, ale nic extra, poněkud jsem podcenil přípravu. Ještě jsem byl trochu ospalý po odpoledním šlofíčku. Tak mám zase měsíc na to vymyslet nějakou novou fintu na příště.







Žádné komentáře: