neděle 3. dubna 2011

První dubnový víkend - hic jako v létě

Tak jsem se konečně dočkal opravdového jara. Až mě to zaskočilo, ještě jsem si ani nestihl odložit kožich, tak jsem se příšerně potil. V sobotu jsme pěkně popásli s kámoškou Odetou a zchladili si nohy v řece. V neděli jsem s parťačkou strávil většinu času na pastvince a pak jsme se šli osvěžit do řeky. V prvním kole jsem se jen kochal pohledem na druhý břeh a omočil si jen kopýtka. V druhém kole už jsem se přidal k Lagunce, která se zrovna vrátila z vyjížďky. A parťačku jsem překvapil, že jsem se vrhnul do vody až po krk, takže měla kalhoty promočené na kůži a v holinkách vodu po okraj. Trochu nadávala, že to studí, ale jinak byla nakonec ráda, že jsem se příjemně ochladil. Pak jsme ještě chviličku popásli, ve stáji vyčistili kopýtka a hurá do výběhu za Odetou. Zbaštil jsm banán, napil se důkladně vody a šel si schrupnout.



Žádné komentáře: