pondělí 9. srpna 2010

Vandalí víkendová kulišárna

Jsem tu na skok s posledními novinkami. Víkend se nesl ve znamení pastvičky a opečovávání.
V sobotu si mě a Odetu vyzvedly naše parťačky a svedly nás dolů do stáje na opečování. Počasí bylo mizerné, celou dobu nám pršelo. Nechal jsem si vyčistit kopýtka a sbouchal nějakou tu sťavnatou řepu, leč po chvíli mi ten čas strávený v boxu prišel dlouhý. Parťačky na chvilku odběhly a já netrpělivě párkrát hrábl přední nohou a kopnul do dveří. Nečekaně se trochu posunuly. Tak jsem strčil do škvírky čumák a odšoupnul dveře do strany. Rozhlédl jsem se kolem, zda tu není partačka a jak jsem nic neviděl, rozhodl jsem se prozkoumat nejbližši okolí.
Na bedně před boxem ležel banán. Neměl jsem nejmenší pochybnosti, že by nebyl pro mě, tak jsem se obsloužil.
Nemusím asi vykládat, ze sotva přišly parťačky, spustila ta moje povyk a byl sekec mazec. Zaplul jsem tedy zpátky do boxu a pokusil se tvářit se zkroušeně. Moc mi to nešlo, protože jsem vědel, že ten banán mi už nikdo nesebere. Prý byl Odetin a na oplátku dostala Odeta můj rozlučkovej, ale to mě nijak netrápilo.
Vzali jsem to pak nahoru do výběhu, cestou jestě popásli, což bylo fajn.
V neděli za mnou přijela parťačka s přítelem. Zastihli mě obklopeného mým harémkem – Odetou a Lagunou s Amálou, které se už vrátily z trampu. Tentokrát mě a Odetu parťáci vzali do vedlejšího výběhu na sťavnatou travičku. Čištění kopýtek nás neminulo, dostali jsme I spoustu dobrůtek. Pohoda víkend.

Žádné komentáře: