sobota 4. dubna 2009

První víkend v nové stáji

Dnes se parťačka přijela podívat opět i s přítelem. Přinesli něco dobrého na zub a pak zmizeli a odpoledne se už objevila jen parťačka. Šli jsme na procházku s kolegou Šibalem a jeho parťačkou a taky s námi byl Valda. Popásli jsme, se Šibalem jsme si vcelku padli do noty. Koukli jsme k řece. Cucnul jsem si, ale brodit se mi moc nechtělo. Všude byla spousta turistů a u přejezdu také docela provoz. To mi trochu vadilo, ale nakonec jsem to zvládl. Po návratu do stáje mi parťačka vyčistila kopýtka a napatlala proti hnilobě. Taky na mě otestovala novou dečku, co chce používat místo sedla, to jsem na to naše ježdění zvědav. Nakonec jsme vyrazili zpět do výběhu. Nemusím zmiňovat, že jsem zfutroval spoustu mlsků.
Stále ještě nemám žádné šrámy ani kousance a ke koním se už odvažuji přijít podstatně blíž. Ani jsem nijak nezhubnul.

Žádné komentáře: