pondělí 3. dubna 2017

Konečně vychází vzpomínková knížka o Vandálkovi!




Knížka zachycuje autorčiny vzpomínky na sedm let radostí i starostí, kdy jí byl zlatohřívák Vandal nejen společníkem na vyjížďkách, ale i terapeutem, přítelem a velkou koňskou láskou. Je to ohlédnutí za splněným snem a zároveň snaha poskytnout nadšenému nezkušenému čtenáři představu o tom, co všechno obnáší pořízení a vlastnění koně, a to obzvláště v situaci, kdy nejde jen o sport a pohodu člověka, ale i o spokojenost jeho koňského společníka. A to nejen v časech, kdy je plný síly, ale i později, kdy s přibývajícím věkem potřebuje větší péči než dřív.


2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, paní Hozová, právě jsem osušila slzy po dočtení knihy a hned jsem se musela podívat i na Váš blog o Vandálkovi. Normálně nikomu nikam nepíšu, ale Vaše kniha je tak úžasně napsaná, že jsem Vám chtěla poděkovat. Děkuji, že jsem mohla s Vámi prožít tak krásný a dojemný příběh koňské lásky, Vaší odhodlanosti a nasazení,jak úžasně jste se o něj starala a obětavě za ním jezdila zima nezima. Obdivuji Vás, jak jste šla za svým snem, a nebála se riskovat. Tuším, že na Vás a Vandálka budu myslet ještě hodně dlouho :)! Každopádně moc děkuji za krásné čtení a přeji Vám, ať se Vám daří, a dál se nebojíte plnit si své sny, ať už koňské, nebo spisovatelské. Veselé Vánoce přeje Šárka Míčková nyní ze Šumavy, dříve z paneláku u Chodovské tvrze :)

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, mám s Vandalem vlastní zkušenosti a ráda bych se zeptala zda je možné získat někde jeho knihu ja tedy osobně mám neviditelnou vzpomínku a to prasklinu na lícní kosti tehdy v Blevicich mi dal pusinku:-) ale na něj se zapomenout nedá