pondělí 18. června 2012

Kulhání

Aby to nebylo moc jednoduché, tak během studeného počasí druhé poloviny května jsem se nachladil, v důsledku čehož mi zatuhly záda v bederní oblasti a začal jsem kulhat. Parťačka si nejdřív myslela, že mám možná absces v kopytě, tak mi dělala dvakrát zábal a dokonce se mi na kopyta koukal i Odetí kovář, ale pořád se to nelepšilo. Takže v pátek večer se na mě nakonec opět přijela podívat paní doktorka Moravská. Zjistila, že zřejmě kulhám na obě zadní nohy, protože mě bolí záda. Dostal jsem ekvipalazone a parťačka mě o víkendu masírovala záda hřejivou mastí. Doufám, že až se záda prohřejí, bude mi zase dobře. Takhle je to v pohodě, dokud si jen tak popocházím při pastvě, ale do kopce skoro nemůžu chodit...
Mizerný extrémní počasí. Sotva jsem shodil srst, tak začaly studené noci a deště...

Žádné komentáře: