sobota 5. května 2012

Jaro v Karlštejně

Tak se zase jednou ozývám. Parťačka se nějak nemohla dostat k netu. Hodně práce a krom toho se snaží psát vlastní literární tvorbu a tak vůbec. 
Šlacha na mé levé nožce sice není uplně sto procentně v pořádku, ale tahle zranění se hojí i přes půl roku, takže nemohu hned čekat zázraky. Kulhat jsem přestal po týdnu, skoro měsíc jsem pobýval oddělený od stáda ve vedlejším výběhu. Docela jsem si to užíval, něco jako lázeňský pobyt. Posléze začala růst tráva, a tak se celé stádo včetně mě přestěhovalo do výběhu nad mlýnem. Vzhledem k tomu, že tráva je velmi lákavá, bitky o seno jsou o něco vzácnější, takže mě stádo tolik nehoní, alespoň nic, co bych nezvládl. Před týdnem mě dost bolely mé artrotické klouby, což docela vyděsilo parťačku. Bála se, že mě zase chytla šlacha, ale pak jí došlo, že jsem už starší pán a klouby prostě občas bolí. Už jsem zase v pořádku. Ráno se za mnou přijela podívat paní doktorka Moravská, na preventivní prohlídku po roce. Dostali jsme pochvalu. Srdce mám prý jako zvon, dýchání čisté a trávení v pořádku. Pohybuji se na mé poměry lépe než vloni a kopýtka také vypadají lépe. Zdál jsem se jí trochu hubenější, ale to prý nevadí, alespoň to uleví mým kloubům. Objevili jsme zajímavou věc, bradavice, co jsem měl na břichu za místem, kam se přikládá podbřišník, zmizela. Nestěžuji si, jen nás to překvapilo.
Minulý týden jsem poprvé tento rok vyzkoušel vodu v řece a s Odetou se v ní pořádně osvěžil. Podařilo se mi vykoupat i parťačku a fakt jsem si celou akci užil. Následoval pampeliškový masakr na poli, tak jsem si nemohl na nic stěžovat. Krom návštěvy paní doktorky jsme dnes měli u výběhu dudácký koncert. Kamarád mých parťáků k nám občas jezdí cvičit. Naprosto fascinující záležitost pro celé stádo.

Žádné komentáře: