neděle 15. ledna 2012

První karlštejnský sníh roku 2012

Konečně trochu přituhlo a skoro mi uschl kožíšek i na nohách. Zatímco ještě včera se parťačce podařilo vyčistit mi jen záda, prďku a boky, dnes si mě stáhla dolů do stáje a pucovala mě intenzivně snad tři čtvrtě hodiny. Ke konci mě to teda už dost nebavilo, ale musel jsem vydržet i čištění bříška a rousů. Asi na půl hoďky jsme zašli do kryté haly, chvíli chodili a za úplatek jsem podával nožičky a nechal si je protahovat. Bylo to docela fajn.
Nakonec jsem ve stáji dostal teplou mashku s bylinkami a parťačka mi vyčistila kopýtka a napatlala Chlumského roztokem. Právě teď je to docela dobrý, co se týče hniloby. A v bílé čáře jsem neměl skoro žádný kamínek. Kopýtka si zachovávají pěkný tvar. Příští týden mi přijede pedikér.













Žádné komentáře: