neděle 6. února 2011

Oslavil jsem narozky

Zdarec! A teď něco veselejšího. Ve středu 2. února jsem slavil své dvaadvacáté narozeniny. Jako obvykle přijela večer parťačka s parťákem a přinesli mi kyblíček s bylinkovým čajem a trochou mashe a jitrocelovým sirupem. Popřáli mi a dostal jsem i ovesnoslunečnicové kuličky od parťákovy mamči, taky speciální suchárky, co mám moc rád, mrkvičku a banány. No, měl jsem takovou malou vandalí párty, jen svíčky chyběly. Dostal jsem nějaké sezamové mlsíčky do zásoby, abych prý měl něco i na později.
V sobotu bylo takřka jarní počasí, tedy až na ten vichr. Parťačky nás s Odetou svedly do stáje a nechaly nás v zadním mikrovýběhu s kupkou sena. To mi dost vyhovovalo. Byl jsem v klídku a parťačka si mě pěkně opečovala.
Dneska jsme na víc zašli na pole a s Odetou jsem se pěkně popásal na zelené travičce. Ani se mi nechtělo zpátky. Kožich mán důkladně opucovaný od bahna, kopýtka lehce nadehtovaný, v bříšku čajdu s mashkou, chlebík, jablíčka a banány od parťaččinýho taťky. Ale ne zas tak, abych byl přecpaný, i když se tvářím, že mám pořád málo, parťačka si hlídá, aby mě nepřecpala. Přeci jen, nikdy by neriskovala, že na mě skočí kolika.
No, už aby bylo jaro...

Žádné komentáře: