neděle 14. listopadu 2010

Propršený první listopadový víkend

Tak tohle jsou letošní poslední fotky z velkého výběhu. Už se brzy stěhujeme do keříčkáče, kde se pro nás připravuje nový přístřešek, abychom se měli kam schovat v případě sychravého větrného počasí.
V sobotu se za mnou parťačka stavila jen na skok. Sotva totiž vkročila do výběhu, začalo tak lít, že byla za chvíli promočená. Ani mě nebrala ven, jen mi vysypala banán a další mlsíčky na zem, a zatímco jsem se cpal, vyčistila mi kopýtka a už se měla k odchodu. Mě liják nijak netrápil, nechápal jsem, že se kvůli takové maličkosti nezdrží déle. Nj, ty lidi prostě nic nevydrží. Tak jsem ji alespoň doprovodil k východu, aby neřekla, že nemám zájem.
V neděli jsem byl hrubě zklamán. Vzhledem k tomu, že lilo celou noc a z cest se stala klouzačka, vyjižďka nehrozila. Parťačka si však umanula, že mě stáhne dolů do stáje trochu mě usušit, dát svačinku, v klidu schroupnout seníčko a nadehtovat kopýtka. Jako by mě neznala. Být zavřený v boxe nesnáším. Sežrat něco, to jo, ale pak je to prostě hrozná nuda. Box je pěknej, ale pořád to má zdi, žádná tráva tam neroste a není na co koukat. Chtěl jsem ven, tak jsem vztekle hrabal kopýtkama a tlačil se na závoru, až mě parťačka uvázala na vodítko. To mě ale neodradilo to zkoušet dál. Na chvíli jsem předstíral, že už je to dobrý a když mě odepla od vodítka, vzal jsem čáru dřív, než za sebou stihla prostrčit závoru na místo. Nedostal jsem se daleko, protože mi v cestě stálo auto majitelky stáje a Odetina parťačka. Potupně jsem se musel vrátit do boxu a byl sekec mazec. No, nakonec jsme odcházeli o chvíli později, mašíroval jsem si to domů pěkně svižně, žádné loudání jako obvykle. Co kdyby si to parťačka rozmyslela. Cestou jsem ještě trochu popásli s Odetou a pak sežrat rozlučkovej banán a hurá domů!
Ve středu mě parťačka vzala zase na chvíli do boxu. Už to tam víc vonělo koňma, tak jsem to tam pokropil a navrch hodil koblihem, abych si to taky trochu označil a už to bylo trochu lepší. Po čase mě sice zase přestalo bavit, tak mě parťačka přivázala na chvíli ven, než si pouklízela věci, ale pak jsme mašírovali ven na pastvinku. Bylo ale zataženo, tak mám fotky jen z boxu, ty luční nevyšly...

Žádné komentáře: