sobota 2. října 2010

Report za srpen a září 2010

Musím si trochu postěžovat. Parťačka od půlky srpna nějako neměla čas na aktualizaci mých stránek. Hodně práce v zaměstnání, zařizování kolem bydlení atp. Tak jen pro informaci - mám se dobře, užívám si pastvinky dokud to půjde a poctivě nasrsťuju. Zima se kvapem blíží a noci jsou už sakra studené. V srpnu jsem dostal odčervovací injekci, v září očkování, pan kopytář Podhajský za mnou nadále jezdí každý měsíc. Posledně jsem dostal od parťačky vynadáno, páč jsem dost trucoval. Jenomže jsme se vrátili z vyjížďky a ja už se těšil do výběhu a místo toho přijel kopytář, na což jsem neměl zrovna náladu. Při rašplování mi spadla noha ze stoličky a nedopatřením přistála na kopytářově noze. No, nespěchal jsem, abych jí sundal. Byl docela sekec mazec. Ne od kopytáře, ale od parťačky. A zadní nohy mě taky nebavilo držet moc dlouho, ale nakonec jsem měl všechna kopýtka ostrouhaná a mohl jsem konečně domů. Jinak se mám fajn, váhu si udržuju, kamarádim se hodně s Odetou. A její parťáci mě taky vždycky dají nějakou dobrůtku, když se na ně přijdu podívat, tuhle mě vzali dokonce na sváču s Odetou, to bylo fajn.

Žádné komentáře: