sobota 26. června 2010

Sobotní válení a plavení (26.6.2010)


Dneska parťačka přišla do výběhu akorát v okamžik, kdy jsem si dopřával siestu. Tentokrát jsem ji nechal, ať se kochá a fotí, dokonce jsem se s požitkem vyválel a pak teprve vstal, abych se podíval, co mi přinesla dobrého. Odeta, náše nová členka stáda, nás doprovázela až k východu a šmírovala přes ohradu, když jsem se popásal. Po chvíli jsme šli do stáje, kde mi vypucla kožich, vyčistila kopýtka a namazala šrám na hřbetě. Pak mi hupla na záda a jak jsem pochopil, že nejspíš jdeme k řece, nabral jsem tempo. Opravdu jsem se těšil, až se budu moct zchladit. Do vody jsem se vrhl bez pobídky a zaváhání a náramně jsem si to užíval. Spokojeně jsem si zamručel a nechal turisty na mostu, ať na nás čučí. Pak jsem něco popásl a šupajdil zpátky. Ne chviličku jsme se stavili ve stáji vyčistit znovu kopýtka, spapat trosku mashe na chuť a pak šup do výběhu, kde už na mě řehtala Odeta. Držím si ji zatím od těla, teprve se ukáže, jestli ji zařadím do svého miniharému k Amále a Lagunce. Ale je to krasavice, zítra snad dodám nějaké fotky. Tak zatím čest pastvě!















Žádné komentáře: