sobota 10. dubna 2010

Po návratu z pastvinky

Jsem to ale fešák, že? Nutno říct, že mi to trochu kazí přelínávání. Parťačka strávila většinu sobotní pastvinky vyčesáváním a taháním srsti. Krom prachu a chlupů na plicích si toho nemálo odnosila na bundě i svetru. Ale za pár dní se zbavím zimní srsti docela a bude ze mě zase zlatohřívák.
A tady jsem po návratu z procházky a chystám se trochu si schrupnout.
Ještě zapózovat pro parťačku...
A tady už chrupkám. Trochu nám tu fouká.
A tady ve vanách máme vodu. Je to první místo, kam zamířím po návratu do výběhu.
Foto se shora, cestu úvozem znám moc dobře.
To byla dobrota! Vysomroval jsme na Šibalově parťačce máslovou sušenku. Ta ví, jak na mě.
Nenašla by se ještě jedna sušenčička pro Vandálka? Klidně jich může být i víc?
Topím se v seně...
Trochu jsem se venku zapotil. Mám ještě pořád silný kožich...
Po uši v seně.
Co tu pořád strašíš s tím foťákem?
To byla zase dřina. Dám si asi šlofíka.
Jdu domů.
Prdím na tebe...

Žádné komentáře: