neděle 9. srpna 2009

Návštěvní středa a neděle - první srpnový týden

Zdravím, tento týden jsem měl dvě návštěvy.

Ve středu se na mě přijel podívat kamarád parťačky přesdívaný Kůň a v neděli přijeli parťaččiny rodiče a přítel. Taťku jsem viděl vůbec poprvé. Od kolegy Šibala jsem měl půjčené sedlo, aby se rodiče mohli podívat na svět z koňského hřbetu. Dostal jsem fůru jablíček, banánů i řepu vypěstovanou speciálně pro mě na zahrádce mamky parťaťčiný druhý polovičky. Jsem zkrátka zbožňován a musím se s tím vyrovnat.

Nejdřív jsme byli chvíli popást, pak jsem je povozil a následovalo stříkání nožiček vodou na dvorku. Do Berounky jsem nemohl, protože jsem se o něco pořezal na nožičce a parťačka nechtěla riskovat, že si to něčím zanesu. Tak to vymyla Betadynou a nastříkala dezinfekcí. Není to nic vážného, ale známe se, jak se to nehlídá, může to zhnisat a pak už to není nic hezkého. Přikládám několik foteček pořízených Koněm a rodinou. Pastvě zdar!



















Středa: parťačka mi dala tradiční uvítací banán, následovalo pár koleček v kroku na louce u řeky a pak jsme si se Šibalem i trochu pocválali. Odpoledne nás čekalo příjemné zchlazení v řece >:o)































Žádné komentáře: